You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
ליגת האלופות - עירוני מודיעין, נוער - ארצית דרום
אליפות מרשימה. שחקני עירוני מודיעין עם צלחות האליפות במסיבת ההכתרה (צילום מטעם הקבוצה)

ליגת האלופות - עירוני מודיעין, נוער - ארצית דרום

הקבוצה של חן כהן ישר חוזרת לליגה הלאומית אחרי שתי עונות. אור בן שושן, ממצטייני הקבוצה, משתף אותנו בסודות להצלחת הקבוצה ובציפיות לעונה הבאה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

פינת "ליגת האלופות" - פינת הפרגון שלנו לקבוצות שזכו באליפות רשמית בשנתוני הנוער והנערים, מאירה היום על קבוצת הנוער של עירוני מודיעין - אלופת ארצית דרום, שסיימה את העונה עם צבירה של 63 נקודות מ-78 אפשריות - למעלה מ-80 אחוזי הצלחה, תוך שהיא מקדימה בפער של 9 נקודות את המקום השלישי, שהוביל למשחק המבחן על העליה לליגת המשנה, וב-4 נקודות את סגניתה, מ.ס כפר קאסם - לה פרגנו בכתבה בפינת "זינוק בעליה".

עירוני מודיעין, שאת העונה שעברה התחילה בצורה לא טובה ובהמשך עם עבודה מאומצת תחת המאמן, רוני זריהן, הצליחה לייצב את מעמדה במרכז טבלת ארצית דרום, החלה את העונה האחרונה תחת הדרכתו של המאמן, חן כהן ישר, שערך רענון משמעותי בסגל הקבוצה, שלצד פרידה משחקנים שפרשו קלטה שחקנים שעלו מקבוצת נערים א' ועוד 7 שחקנים שהגיעו מקבוצות שונות.

במחוז הדרומי של הליגה הארצית הייתה צפיפות בחלק העליון של הטבלה, אך עירוני מודיעין  נתנה את הטון בליגה, כבר במחזור ה-6 עלתה לפסגת הטבלה ולא ירדה ממנה עד לסיום הליגה, כך שעיקר המאבק התרכז בהגעה למקום השני. את הסיבוב הראשון סיימה עירוני מודיעין עם צבירה של 32 נקודות ב-13 משחקים, כשהיא מקדימה ב-6 נקודות את הדולקות אחריה, מכבי עמישב פ"ת והפועל קרית אונו.  במהלך הסיבוב השני עירוני מודיעין כבר בשלב מוקדם פתחה פער של 14 נקודות מהמקום השלישי. הקבוצה שמרה על קצב גבוה, אך בישורת האחרונה של העונה מצאה את עצמה סופגת 9 שערים ונוחלת שני הפסדים - 3:1 במשחק החוץ מול עירוני אשדוד ו-6:0 ביתי במשחק מול מ.ס כפר קאסם. למרות זאת, הקבוצה סיימה את העונה בגאון בפסגת הטבלה ובפער ניכר על יריבותיה.

עירוני מודיעין חגגה עלייה (באדיבות המועדון)
יש לאומית. שחקני עירוני מודיעין חוגגים את הבטחת העליה, ארבעה מחזורים לפני תום העונה (צילום מטעם הקבוצה)

התקפת מודיעין הייתה הפוריה ביותר בליגה בפער עם 87 שערים - כשעל 30 מהשערים חתום מלך שערי הקבוצה וסגן מלך שערי הליגה, יונתן ריצ'מן (2005) - שכבש העונה שער אחד ב-7 הופעות בקבוצת הבוגרים, בשורותיה הופיע גם בעונה שעברה ואף כבש צמד שערים. שחקן נוסף שבלט בכיבוש שערים הוא
מור סעדו (2006), שהופיע גם הוא 7 פעמים בקבוצת הבוגרים. סעדו, שכבש בעונה שעברה 22 שערים במדי קבוצות נערים א' והנוער, כבש העונה 25 שערים. יובל אבידוב, סיים גיל נוער עם 13 שערים במדי קבוצת הנוער ו-4 הופעות בקבוצת הבוגרים.

הגנת הקבוצה עם לא מעט שחקנים ילידי 2006, בהם השוער - מייקל טייטל והמגן השמאלי - אור בן שושן לצד שחקנים ותיקים יותר כמו הבלם חריג הגיל - יניר משלי, ספגה 33 שערים וסיימה עונה במקום השני בטבלת הספיגות.

אור בן שושן, ממצטייני עירוני מודיעין העונה, שם את האצבע על הגורמים המרכזיים להצלחה: "מה שהוביל אותנו לאליפות זה הרצון והמחויבות של כל המועדון, בתחילת השנה הסבירו לנו את מטרות המועדון לעונה הקרובה ובזכות צוות מקצועי מצוין וחומר שחקנים איכותי השגנו את המטרה. בתחילת העונה חווינו גם קשיים ובתור קבוצה מגובשת ומאוחדת ידענו לשים את הקשיים האלה מאחורינו ולהרים את עצמנו, גם פרוץ מלחמה יצרה תקופה לא פשוטה בכלל לכולם, בנוסף היו לנו גם לא מעט חיילים שתרמו את חלקם למדינה - וחזרו אלינו, בסופו של דבר היינו מחוייבים והגענו לכל משחק לתת את ה-200 אחוז שלנו ועמדנו במשימה על הצד הטוב ביותר".

אור בן שושן אופטימי בנוגע להשתלבות הקבוצה בעונה הבאה בליגה הלאומית: "אני מאמין ומקווה שנצליח לעמוד בכל הציפיות והמטרות שנקבל לעונה הבאה, נהיה חייבים לעבוד קשה. אין ספק שזאת תהיה עונה לא פשוטה ומאתגרת מאוד, אבל יש צוות גדול ומקצועי שעומד מאחורינו ותומך בנו לאורך כל הדרך".


די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

די לשוק הבשר, להגביר השקעה בקיים

חדש באתר

דעה: קבוצות נוער אמורות להיות חלון ראווה של תוצרת מחלקת הנוער. השקעה כספית נכבדת בשחקני חיזוק עושה עוול לשחקנים ותיקים ב...